Mức độ hài lòng của người học đối với mô hình Lớp học đảo ngược

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Út Danh, Thị Yến Linh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.168

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 406499

 The flipped classroom concept is used to investigate learner satisfaction while studying the Animal Biology module. This study includes 39 first-year students from the University of Veterinary Medicine class of 2023. Using qualitative description, the study was designed with a questionnaire that had 13 questions and two open-ended questions for participants to ask. To discover more about the effect of the flipped classroom learning model on student satisfaction, select an answer option ranging from “Strongly Disagree” to “Strongly Agree”. The findings indicated that students showed interest in and satisfaction with the flipped classroom model, even though it was their first time participating in it
  encourage students to use the LMS system to receive video learning materials and self-study materials from instructors in advance. At the same time, students’ interaction and critical thinking skills developed considerably.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH