Xây dựng công cụ đánh giá Năng lực tìm hiểu khoa học tự nhiên của học sinh ở trường trung học cơ sở

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Công Nghi Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.264

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 408384

This paper examines the crucial role of Natural Sciences (NS) within the secondary education curriculum, emphasizing its importance in cultivating and expanding students’ scientific knowledge at the lower secondary level. Additionally, it concentrates on the creation of an assessment tool for evaluating students’ NS learning competencies, through the analysis of prior research and the application of suitable assessment criteria. The proposed approach within this paper provides a thorough and effective method for assessing students’ comprehension and abilities in NS, thus improving the quality of science education in secondary schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH