Giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ internet cáp quang – VNPT trên địa bàn thành phố Mỹ Tho, tỉnh Tiền Giang

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Duy Tân Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.289

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 408819

The aim of the research is to suggest some measures to satisfy customers’need when using optical fiber internet service of Tien Giang VNPT group in My Tho city. The research is conducted by doing a survey on 120 customers who are using the service through questionnaires. In this research, reliabity analysis Cronbach’s alpha, Exploratory Factor Analysis (EFA) and Multivariate Regression Model are used by analysing SPSS20.0 data. The results of the research show that there are six groups of factor affect customers ‘satisfaction of using optical fiber internet service of Tien Giang VNPT: “quality of service“, “value added service”, “service capacity“, “price structure”, “reliability”, “sympathy”. Among of them, factor of “value added service” has strongest influence on satisfaction of customers in My Tho city.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH