Thiết kế hoạt động STEM trong dạy học địa lí 10

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hoàng Thảo Phạm, Thị Bình Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.329

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 409547

This article researches the design of STEM activities in teaching Geography with 10 Lithospheric topics to form and develop students’ abilities and qualities. By using the method of analyzing and synthesizing documents to research the theoretical basis of STEM education to design STEM activities in teaching geography. The activity creates opportunities for students to design STEM products such as models and calendars. STEM products convey the process of forming landforms on the Earth’s surface under the influence of external forces. Test results show that most teachers agree that: students form and develop abilities and qualities when participating in STEM activities.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH