Thiết kế đồ chơi theo hướng tiếp cận STEAM giúp trẻ mẫu giáo 5-6 tuổi khám phá khoa học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Diệu Trinh Nguyễn, Thị Huyền Trang Nguyễn, Thị Triều Tiên Nguyễn, Thị Hồng Nhung Trần, Thị Thu Lành Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.8

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 411293

Designing and using toys following a STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) approach helps 5-6 year old preschoolers explore science in a creative and interesting way. Toys are designed to stimulate children to learn about scientific, engineering, and mathematical principles through hands-on activities and experiences. Using this toy not only helps children develop logical and creative thinking skills but also encourages them to learn and explore their surroundings actively. The article presents some principles and requirements for using toys, especially the article proposes 5 self-created toys to help preschoolers 5-6 years old explore science.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH