Phát triển các năng lực toán học cho học sinh thông qua Geogebra: khám phá khái niệm giới hạn hàm số

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Quang Thịnh Bùi, Tấn Huy Huỳnh, Thị Ngọc Dư Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.92

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 412118

This study focuses on evaluating and improving the teaching methods of the concept of limits in functions by integrating GeoGebra into secondary education. Through an analysis of current teaching methods surveyed, the author proposes (1) applying GeoGebra to visualize this area of knowledge, (2) developing experiential learning activities for students, and (3) using GeoGebra as a tool allowing students to self-assess their knowledge and skills. The research emphasizes enhancing mathematical proficiency and stimulating critical thinking in students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH