The investigation into task-based approach in EFL classroom

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thúy Hồng Diễm

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.125

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 412844

There is little doubt that implementing appropriate approaches or methods can contribute to successful language teaching. This paper, therefore, focuses on both the investigation of Task-based approach as a solution for problematic issues and analyze possible benefits and potential challenges. Understanding both the positive and negative sides of this approach can facilitate the teacher’s practices in the context of English language teaching in Vietnam. Pedagogical implications for the use of task-based approach in EFL classrooms are also presented.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH