Reflecting to become an effective teacher: An autoethnography of a vietnamese EFL teacher

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hoàng Yến Cao

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.134

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 413024

This autoethnography follows a Vietnamese EFL teacher’s journey over fourteen years, reflecting on personal experiences in learning English and teaching. Insights from this narrative highlight the dynamic process of becoming an effective EFL teacher, advocating for contextually relevant practices and empowering learners with effective skills and resources.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH