Nghiên cứu mối quan hệ Marketing đạo đức xã hội, Marketing xanh với phát triển bền vững phục vụ dạy học môn Marketing tại Trường Đại học Hải Phòng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Nam Phương Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.306

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 416112

Nowaday, the trend of developing marketing strategies of businesses in the direction of social ethical marketing or green marketing or sustainable development is a way to go completely in line with the concerns of the entire society and the top concerns of the whole world. Topic “The relationship between social ethical Marketing, green Marketing and sustainable development” is clarified in this article including contents: basical theory, author’s analysis, actions of businesses, customer behavior, actions of countries and organizations in the world and some suggestions.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH