Biện pháp giảm thiểu cảm xúc tiêu cực trong học tập cho học sinh tiểu học ở thành phố Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hải Yến Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.333

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 416628

Results of a survey of 117 teachers at 03 public primary schools in Bien Hoa city, Dong Nai on negative emotional expressions in primary school students’ learning activities show: negative emotions in students. Primary school is expressed mainly through speech, specifically: speaking in a small voice, stuttering, unclear words, talking in private, whispering, mumbling, depressed, disappointed voice, children never have Signs of hitting, punching, kicking, biting... you often have difficulty keeping your balance, often fall or wet the bed. Most teachers used sharing, talking, and encouraging children to share their problems and feelings. However, teachers do not pay much attention to mobilizing the class, peer groups or coordinating with subject teachers or organizing teams to support students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH