Phát triển tư duy phản biện trong lớp học tiếng Anh cho người lớn

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hồng Nhung Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.80

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 419660

 Developing students’ critical thinking has been one of the major concerns of teachers of English. Being proficient in a foreign language is not only about using the language with accuracy and fluency, but also being able to demonstrate your thinking through language. The study aims to discuss how to develop critical thinking in the adult ÈL classroom. The paper focuses on two main aspects
  including the definition of critical thinking, and some recommendations on how to enhance EFL students’ critical thinking.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH