Tính chủ động trong học ngoại ngữ trực tuyến của sinh viên Trường Đại học Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Phương Mai Đặng, Văn Khải Kiều, Bá Hoàng Tăng, Minh Tuấn Trần, Tiến Đạt Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.206

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 421846

This study examines the proactiveness of students participating in online foreign language learning at Hanoi University. Using a questionnaire survey approach, data were collected through surveys to explore factors that influence student proactiveness, including competence, autonomy, and relatedness. The findings show a correlation between competence, relatedness, and proactive participation. Student personal capacity and the feeling of connection and interaction with surrounding objects significantly impact the level of student participation when learning a foreign language online.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH