Hướng dẫn sinh viên ngành Giáo dục mầm non Trường Cao đẳng Sư phạm Trung ương Nha Trang lựa chọn nội dung và phương pháp tổ chức hoạt động nghe nhạc, nghe hát cho trẻ mầm non

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Ái Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.244

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 423693

 In the current preschool education program, organizing musical activities is necessary. It helps children listen and understand music and grasp some basic skills
  regularly listen to music, listen to music, sing, and move to music. Through this, children become active, positive, creative and have proper aesthetics to fully develop. Children's activities are organized by the teacher to develop children's listening ability and musical memory, thereby helping them have the ability to perceive and appreciate music properly. Choosing music and having a method for organizing music listening and singing for children is very important. Teachers need to inculcate and students know how to choose content and master methods of organizing music listening and singing activities for children.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH