Hiện trạng và triển vọng các hình thức đánh giá người học trong các lớp học ngoại ngữ ở một số trường đại học tại Việt Nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thu Giang Hoàng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.301

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 424513

Assessing learners is a crucial aspect of teaching and learning, especially in the field of foreign languages. This article will discuss the current status and prospects of learner assessment methods in foreign language classes at some universities in Vietnam. By analyzing data from various sources and conducting interviews with instructors, the paper will address common assessment methods, challenges faced by both instructors and students, as well as prospects and proposals for improving the learner assessment system.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH