Ảnh hưởng của tính tự học đến sự phát triển chuyên môn nghiệp vụ của giảng viên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Kim Ngân Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.303

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 424642

The teachers’ autonomy influences professional development in various ways. Firstly, it creates a positive learning environment in the classroom, encouraging students to continue learning. Secondly, self-learning teachers possess extensive knowledge and the ability to share it clearly and comprehensively. Thirdly, self-learning comes with adaptability, enabling teachers to be flexible in adapting to changes in the industry and in the teaching process. Additionally, self-learning also inspires and motivates students to continue their self-development. Lastly, self-learning teachers foster a comprehensive learning community by promoting interaction and knowledge exchange among students and between students and teachers. This increases opportunities for the professional development of both teachers and students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH