Biện pháp phát triển ngôn ngữ mạch lạc cho trẻ 4-5 tuổi thông qua hoạt động kể chuyện theo tranh với mô hình sách

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Đình Kiên Chu, Thị Hòa Hà, Kiêu Van Hồ, Lương Tuyết Nhi Nguyễn, Thị Thu Thủy Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.308

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 425199

For children aged 4-5, this is an important stage for language development, especially coherent language. Creative storytelling activities not only develop linguistic thinking but also form cultural communication skills. Developing coherent language requires a lot of time as well as regular innovation in teachers' teaching methods. Therefore, this article focuses on proposing two main measures to develop coherent language for children aged 4-5 through picture storytelling activities with the book model: experience-oriented storytelling and story-based storytelling with STEAM orientation.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH