Một số biện pháp quản lý hoạt động giáo dục hòa nhập trẻ khuyết tật ở các trường mầm non thành phố Nam Định, tỉnh Nam Định

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Mai Hiên Đặng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.392

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 427906

Inclusive education is a method of educating people with disabilities with people without disabilities in educational institutions. Implementing inclusive education for children with disabilities contributes to helping children with disabilities live, learn and function in specific conditions, where they have the best opportunity to become as independent as possible. To achieve good results for children with disabilities in preschools in Nam Dinh city, Nam Dinh province, the author proposes a number of measures to contribute to the management of inclusive education activities for children with disabilities in preschools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH