Thiết kế học liệu số hỗ trợ mô hình lớp học đảo ngược trong hoạt động trải nghiệm cho học sinh tiểu học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Phương Thảo Đặng, Hoàng Yên Lê, Kim Quyên Ngô, Thị Bích Trâm Nguyễn, Thị Hoài Thơm Nguyễn, Văn Hưng Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.31

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 429975

This article aims to design and develop digital learning materials suitable for the flipped classroom model, focusing on experiential activities to support elementary school teachers and students in the teaching and learning process. To achieve this goal, the article uses the Research and Development (R&D) method, including the following stages: (1) Analyzing needs and determining learning material requirements, (2) Designing and developing digital learning materials, (3) Testing and evaluating the effectiveness of using materials in a real environment. It is expected that the developed digital learning materials will significantly improve student interaction and engagement in the learning process, thereby enhancing the educational effectiveness of the flipped classroom model. The article also provides specific examples of designing digital learning materials for various experiential activities at the elementary school level. This model can be applied to many different subjects, helping to improve the quality of teaching and create a positive learning environment for students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH