Quy trình xây dựng tình huống học tập trong hoạt động đọc hiểu văn bản tạo hứng thú cho học sinh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Hiền Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.70

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 430788

The 2018 General Education Program emphasizes on innovating the content structure, focusing on developing students’ capacity. Literature receives special attention in all aspects, including innovating teaching methods towards the development of learners. Building problem situations in teaching reading comprehension, which not only helps students master knowledge but also creates interest and motivation in learning is one of the necessary requirements today. The article focuses on designing the process of creating learning situations to help teachers organize effectively in teaching reading comprehension in particular and Literature in general.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH