Đánh giá các nghiên cứu về sự lo lắng khi học ngoại ngữ và ý nghĩa trong giảng dạy ngoại ngữ

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Lịch Đinh, Thị Ngọc Diễm Lương, Thị Ngọc Hạnh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.118

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 432838

English has become one of the most commonly spoken languages worldwide, and the desire to learn and use English is growing. Nevertheless, many language learners face Foreign Language Anxiety (FLA), which can impede their progress and diminish their overall language learning experience, encompassing emotional and behavioral aspects across different learning contexts. The purpose of this article is to offer a thorough examination of FLA, covering its various aspects such as dimensions, models, influences, and its importance in language teaching. It also seeks to explore FLA comprehensively to understand its implications for teaching languages.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH