Nâng cao tính tự học của sinh viên năm thứ nhất ngành Ngôn ngữ Anh tại Trường Đại học Bạc Liêu

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Sang Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.121

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 432845

Learning autonomy plays an decisive part in learners ’ outcome and works as a fundamental element for lifelong learning. Also, some modules related to language skills require higher autonomy, especially writing skill. During the process of teaching this skill, the writer found that the majority of freshmen of English studies at Bac Lieu Uniersity (BLU) were not limited in learning, and the main reson of which is their ineffective self- study ability. Accordingly, the article mentions some factors affecting 46 English- majored freshmen’s autonomy at BLU through Writing B1 class. The writer also sugests some measures for teaching and learning to enhance Students’ autonomy.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH