Improving surgical residents’ medical vocabulary mastery through seminars in English

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thanh Hồng Nguyễn

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.179

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 434151

 The objective of this research was to investigate the improvement of students’ medical vocabulary mastery through seminars in English. The design used in this research was classroom action research that includes planning, action, observation, and reflection. The result of the study showed that Sig. is 0.000 <
  0.005, so there is a statistically significant difference in the average value of test scores before and after students participating in seminars in English. It shows that there was an improvement of the students’ vocabulary mastery before and after the research.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH