Empowering Learners via Presentation Strategies - Advantages and Disadvantages: An Investigation into an English Classroom at An Giang Vocational College (AGVC)

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Minh Tâm Phạm

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.185

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 434342

This study investigated the efficacy of presentation strategies in empowering learners within an English classroom setting at AGVC. Through a combination of qualitative and quantitative methods, the researcher explored the advantages and disadvantages of employing these strategies. By examining student engagement, comprehension, and overall learning outcomes, the researcher discerned the impact of presentation techniques on learner empowerment. The findings shed light on the effectiveness of these strategies and provide valuable insights for educators seeking to enhance student empowerment in language learning contexts.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH