Khai thác nội dung và cấu trúc âm nhạc để thiết kế và tổ chức trò chơi âm nhạc cho học sinh lớp 2

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Linh Chi Đỗ, Phương Huyền Hoàng, Thị Ngân Hoàng, Khánh Linh Nguyễn, Thị Hồng Ngọc Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.197

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 434520

Games create a positive learning environment and encourage student participation. Instead of sitting and listening to lectures, students participate di-rectly in fun and stimulating activities. Helping students practice cooperation skills, games often require cooperation and communication. With games, students have the opportunity to explore the world of music in an interesting and creative way. They can learn about music through practical and uninhibited experiences, thereby developing a love and passion for the subject. Games require students to apply logical thinking skills to solve problems and find the correct answer, which helps improve logical thinking ability. At the same time, creating connections with learning content, by using games based on learning content, students can connect and apply learned knowledge into practice in a flexible and natural way.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH