Biện pháp phát triển giao tiếp qua hoạt động chơi tương tác cho trẻ rối loạn ngôn ngữ 3-4 tuổi ở Trung tâm Hỗ trợ phát triển Giáo dục hoà nhập Kazuo Lạng Sơn

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Ngọc Thúy Cam

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.218

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 434723

The language development of preschool children, which is most evident at 3-4 years old, plays an important role and is a great concern of children’s parents, teachers and educators. When language development is at the right age, children will have effective tools to communicate, learn and develop. The article mentions a number of measures to help teachers and parents better understand how to provide appropriate and effective educational support for children’s language and communication development.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH