Quá trình tổ chức hoạt động cho trẻ mầm non làm quen với thơ

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Huệ Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.227

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 434737

Currently, getting children acquainted with literary works, as well as other activities in preschool, takes place very flexibly, in two forms: during class and outside class. Read and tell literary works anytime, anywhere when walking outdoors, preparing for lunch, waking up, free play time... Read and tell literary works in activities to get acquainted with literature with children. Types of lessons: Reading poetry to children, reading stories to children, telling stories to children, teaching children to recite poetry, teaching children to retell stories.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH