Hành vi đạo đức và cách biểu hiện hành vi đạo đức của giáo viên mầm non trong xử lí tình huống sư phạm ở nhóm, lớp mầm non

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thục Ngô

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.230

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 434739

Pedagogical situations in groups and preschool classes are phenomena that appear in the process of teaching and educating preschool children, containing conflicts and problems that need to be resolved. In the process of resolving conflicts and problems, preschool teachers need to flexibly use knowledge and ethical behavior and know how to express ethical behavior to suit the audience. The situation to satisfy the conflicts that have arisen due to educational issues is also the process of forming the personality of preschool children.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH