Phát triển khả năng cảm thụ văn học cho trẻ mẫu giáo tại một số trường mầm non tỉnh Bình Dương

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Ngọc Tâm Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.233

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 434753

 In preschool, children are exposed to literary works in many different forms such as: purposeful activities, play activities, outdoor activities, tours, festivals and holidays... children are trained in skills. Reading poetry, telling expressive stories, acting... these activities contribute to developing literary appreciation and forming cooperation skills in collective activities. In this article, the author analyzes and clarifies the following contents: (1) Stages of literary appreciation of preschool children
  (2) Characteristics of preschool children’s literary perception
  (3) The current situation of teachers using measures to develop literary appreciation ability for preschool children
  (4) Propose some measures to develop literary appreciation ability for preschool children.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH