Quản lý hoạt động giáo dục thẩm mỹ cho trẻ mẫu giáo 5 – 6 tuổi ở các trường mầm non công lập quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Bảo Ngọc Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.388

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 437494

Aesthetic education activities for preschool children do not really stimulate children's interest and abilities. Teachers always impose constraints in the classroom, teach children how to do things, use them, and then stand next to them to make sure they follow the instructions, causing a loss of positivity, creativi-ty, and excitement among students. Lessons are still stereotypical and lack flexibil-ity. Based on theoretical research and the current status of managing aesthetic ed-ucation activities for children aged 5-6 in preschools in District 3, Ho Chi Minh City, the article proposes measures to manage those activities in public preschools in District 3, Ho Chi Minh City.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH