Tìm hiểu về phương pháp sử dụng sơ đồ tư duy trong dạy học tiếng Anh như một ngôn ngữ

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thúy Huê Nguyễn, Thùy Linh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.12

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 438227

This research examines the incorporation of mind-mapping techniques in the English as a Foreign Language (EFL). The writers initially presents the theoretical foundation for employing the mind-mapping technique in education, specifically in the context of teaching and studying English as a Foreign Language (EFL). Subsequently, the discourse explores into the merits, drawbacks, and effectiveness of mind-maps. Furthermore, in the end, the authors provides a rationale for their perspectives on utilizing mind-mapping as a means of enhancing EFL language acquisition.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH