Đề thi PISA 2018 và vấn đề dạy đọc hiểu văn bản thông tin ở trường trung học cơ sở của Việt Nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thu Hường Nguyễn, Thị Thu Hiền Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội, 2023

Mô tả vật lý: 43-51

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 439143

Information text were first put into official teaching according to the provisions of the Philology Curriculum 2018. From the school year 2021-2022, junior high school students in grade 6 begins to learn reading and writing this type of text. In order to facilitate the teaching and assessment of information literacy reading comprehension in secondary schools effectively, the article introduces and analyzes the PISA test in 2018 in the field of reading informational texts, thereby offering a number of solutions to improve the effectiveness of teaching reading comprehension of this type of text in Vietnamese junior high schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH