Áp dụng mô hình Lớp học đảo ngược trong giảng dạy Kỹ năng đọc hiểu bài khóa tiếng Nga cho học viên dự khóa nước ngoài tại Học viện Kỹ thuật quân sự

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Lý Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.76

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 443927

The article focuses on analyzing the effectiveness of implementing the flipped classroom model in teaching reading comprehension skills in Russian courses for students of foreign courses at the Military Technical Academy using the theoretical research method, combined with the survey method using a set of questions and analyzing the results of learning reading comprehension skills of students of the 57th and 58th courses at the Academy. Research results show that applying the flipped classroom model in teaching reading comprehension skills in Russian courses is appropriate, contributing to improving learning outcomes in a positive direction. Based on practical application experience, the author provides some recommendations and proposals to help teachers effectively organize teaching and learning activities of reading comprehension skills in Russian lessons when applying the flipped classroom model.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH