Hình thành biểu tượng Toán học cho trẻ mầm non thông qua tổ chức hoạt động vui chơi

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hoài Thu Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.142

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 445607

 For preschool children, play is the main activity (main activity), children learn through play, play through learning. Children’s play is a unique creative reflection activity, implementing interactions between children and children, children and the surrounding environment
  acquire knowledge, skills, techniques, ... Through games, children can reinforce mathematical symbols such as numbers, counting, shape, size, spatial orientation, time orientation and apply them in real life.Play is a way for children to learn, a way to help children grow and develop their comprehensive personality.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH