Nhận thức của sinh viên về tính hiệu quả của hoạt động chữa bài theo cặp trong phát triển kỹ năng viết

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hương Đỗ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.219

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 450564

Currently, there is a situation where class sizes in general and English classes in particular are always large, leading to an overload of articles that teachers need to review every week. For teachers, pairwork activities have become a solution that brings many benefits such as increasing students' initiative, increasing students' writing practice time, reducing pressure on teachers, and developing students' writing skills in general. This study focuses on understanding students' perceptions of group activities in pairs and the research results show that students also have positive assessments of the effectiveness of this activity.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH