Sử dụng Phương pháp trực quan trong giảng dạy môn Giáo dục chính trị ở Trường Cao đẳng nghề An Giang

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phương Uyên Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.256

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 451745

The visual method in teaching is an increasingly flexibly applied method to actively engage students’ activities. This method helps students understand deeply, easily remember knowledge and flexibly apply the knowledge they have learned. Besides the advantages it brings, the visual method also has many disadvantages that both teachers and managers must research to clarify the issue. This study was conducted to clarify the theoretical basis of the visual teaching method, evaluate the current situation of using visual methods for theoretical subjects at school, and thereby propose solutions to improve the quality of teaching. quality in using visual methods for students in the future.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH