Fostering professional development through peer observation of teaching - From reflective approach to effective teaching

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hong Phat Cao

Ngôn ngữ: Vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Tp. Hồ Chí Minh, 2019

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 454211

The study outlined the supportive values of reflective practice within peer observation of teaching using multiple data sources over a 15-week course-Teaching Practice. Teacher trainees reported that the experience of observing and being observed provided them with better reflections on their teaching and even theories of teaching. Additionally, the experience of observing and being observed enabled teacher trainees to improve and enhance their pedagogical competences and knowledge in continuing development.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH