Thiết kế khung đánh giá năng lực tự học cho học sinh cấp trung học phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Tính Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.361

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 454352

Evaluating students' self-study ability has been a difficult problem for many educators in the current context of lifelong education. Stemming from that concern, this study has relied on the nature and development to propose and build a framework for assessing students' self-study ability at the high school level, to meet the requirements of the 2018 General Education Program.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH