Thực trạng quản lý giáo dục kỹ năng tự phục vụ cho trẻ mẫu giáo theo hướng phối hợp giữa nhà trường và gia đình tại các trường mầm non quận Lê Chân, thành phố Hải Phòng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Kim Nhung Đặng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.388

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 454622

 Based on a survey of 150 managers and teachers of 8 preschools in Le Chan district, Hai Phong City
  the article presents the results of research on the current status of implementation of management content including management to implement goals, management to implement content, management to use methods, management to use organizational forms, managing and evaluating results, managing conditions to ensure the implementation of self-service skills education for preschool childrens in the direction of coordination between preschool and family at preschools in Le Chan district, Hai Phong city. The results show that the management content is generally evaluated at a good level. The research results are a practical basis for proposing measures to improve the quality of these activities in preschools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH