Peer assessment nell'insegnamento di Informatica del Corso di Laurea in Medicina e Chirurgia dell'Università di Firenze Una selezione di elaborati di Informatica Biomedica prodotti dagli studenti

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-8864538907

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Firenze University Press, 2019

Mô tả vật lý: 1 online resource (198 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 459922

 This volume explores the issues of using e-learning in university and of developing and using a "blended learning" teaching method for the course of Computer Science from the first year of the the Medicine and Surgery Degree of the University of Florence. This course was used as a trial for the peer-review teaching method, which can be useful in classes with a high number of students
  this publication also includes a selection of the best works produced by the students. The results of the trial prove the advantages of using the peer-review teaching method for other university courses, and the students' works on e-health give current medical practitioners insights on how to use ICT in their practice with skill and care.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH