Marketing Countries, Places, and Place-associated Brands

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Edward Elgar Publishing, 2021

Mô tả vật lý: 1 online resource

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 460117

 2020 has clearly been the year in which most people on this planet, most organisations, most economic sectors, most government agencies, had to reassess their priorities. Who and what contributes most to life
  the economy
  society? This opinion piece ponders the question of how place branding will be judged and where it might go in the coming years.
1. KJS
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH