Students' Collaborative Problem Solving in Mathematics Classrooms An Empirical Study

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-9819973859

ISBN-13: 978-9819973866

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Singapore Springer Nature, 2024

Mô tả vật lý: 1 online resource (297 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 461725

This open access book provides key insights into the social fundamentals of learning and indications of social interactive modes conducive and restrictive of that learning in China. Combining theoretical and technical advances in an innovative research design, this book focuses on collaborative problem solving in mathematics to increase the visibility of social interactions in teachers' designing, students' learning and teachers' instructional intervention. It also explores students' cognitive and social interaction as well as teacher intervention in students' group collaboration.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH