Ứng dụng sơ đồ tư duy theo mảng kiến thức vào dạy và học các học phần Văn học Anh và Văn học Mỹ tại trường đại học cho khối chuyên ngữ tại Việt Nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thanh Thư Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.19

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 461852

This article explores the use of mind maps to teach English and American literature, structuring lectures into sections: Historical Background, Author, and Analysis and Personal Judgment. This approach enhances comprehension and engagement by visually organizing complex information. Examples from works like “Frankenstein” are used to illustrate how mind maps facilitate deeper literary analysis, focusing on themes, characters, symbols, and figurative language.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH