Thiết kế rubric thu thập bằng chứng về sự tiến bộ của học sinh về kĩ năng sống

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thúy Giang Trịnh, Thị Hoa Trương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.62

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 461879

In education in general and life skills education in particular, the requirement to assess students’ progress is a mandatory requirement for teachers when implementing assessment innovation. However, teachers are currently struggling and finding it difficult to implement this requirement. This article provides specific examples, as reference materials for teachers to assess students’ progress in life skills.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH