Sử dụng lý thuyết Tư duy thiết kế (Design Thinking) trong đào tạo giáo viên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Lệ Thủy Đỗ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.64

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 461880

Problem solving and creativity is one of three general ability groups specified in the 2018 General Education Program in Vietnam. Accordingly, we want to form and develop in students specific manifestations of this ability group. In this capacity, first of all, teachers need to be trained right from when they are still pedagogical students. However, the “learn first, create later” approach is still prominent in current teacher training programs. Through theoretical research methods, the article emphasizes the concept, role and process of applying the Theory of Design theory as one of the opportunities for program innovation at teacher training institutions.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH