Một số chiến lược khuyến khích sinh viên không chuyên tiếng Anh tự học tại Trường Đại học Sư phạm Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Vân Anh Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.127

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 461932

The article examines the idea of personalized learning as it relates to the teaching process and how it can improve student autonomy, and offers some brief, helpful advice on how to implement it. thought in the classroom. Classroom activities designed around these concepts can improve student autonomy such as group activities, projects or tasks, and discussions. Several autonomous learning strategies will be identified, then discussed how to apply them to non-English major students at Hanoi University of Education.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH