Tổng quan về hoạt động dạy tiếng Anh cho trẻ em tại nhà: Lý thuyết và ứng dụng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thái Anh Thư Phan

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.130

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 461933

Teaching English to children at home has gained popularity as a means to supplement formal education and nurture bilingualism or multilingualism. This paper reviews theoretical frameworks and practical methods for teaching English to children at home. It assesses the efficacy of various educational theories including Vygotsky’s social constructivism, Krashen’s input hypothesis, Gardner’s multiple intelligences, and Piaget’s cognitive development theory. It evaluates existing research on home-based English instruction, discussing benefits and challenges. The paper also offers concise recommendations for implementing effective language learning activities at home, aiming to support parents and educators in fostering children’s English language skills beyond traditional classrooms.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH