Mối liên hệ giữa phong cách học và chiến lược ôn thi chứng chỉ VSTEP bậc 3 của sinh viên không chuyên tiếng Anh trong Đại học Quốc gia Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Huyền Trang Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.138

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 461938

Most students not majoring in English at Hanoi National University are not clearly aware of their own learning style. Therefore, they do not have a suitable and effective method to study and review for the VSTEP certification exam. This study was conducted with the aim of evaluating the impact of different learning styles on the way students review four English skills: listening, speaking, reading, and writing. From there, the research also suggests learning and exam review methods suitable for each learning style group.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH