The effectiveness of shadowing technique on teaching speaking and listening skills: A case study at starters class in nita center

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Triết Âu

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.169

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 461957

Shadowing has been widely used in English classes around the world, especially in listening and speaking classes for decades, and has become a topic of interest to many researchers in various studies. However, no research has been done on the effect of implementing the Shadowing technique on improving listening and speaking skills in English in Vietnam. The study hopes to provide useful information for teachers and researchers in the field of teaching in general and teaching activities of listening and speaking skills at the Starters level in particular.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH