Lợi ích và thách thức của việc sử dụng công nghệ thông tin hỗ trợ trong lớp học tiếng Anh tại Trường Tiểu học Châu Văn Liêm - Bene

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Yến Nhi Hà, Ngọc Lynh Đan Nguyễn, Hồng Thy Phạm, Phạm Nguyệt Quế Phan

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.172

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 461958

This study aims to explore the benefits and challenges of using Technology-Enhanced Language Learning (TELL) in teaching English with Information and Communication Technologies (ICT) at Chau Van Liem Primary School. Both qualitative and quantitative research methods were employed in this study. Participants included 2 English teachers and 100 third and fifth-grade students. The results indicate that the application of TELL brings numerous benefits, such as increasing students’ concentration and motivation, helping them develop collaboration skills and self-assessment in the English learning process. Additionally, several challenges were identified, including issues related to ICT skills, infrastructure, teacher attitudes, and classroom time management.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH