Ứng phó với khó khăn tâm lý trong hoạt động học tập E-learning của sinh viên Trường Đại học Thủ Dầu Một

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Toàn Đồng, Văn Định Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.347

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 462059

The application of online tools in education is becoming a trend and is increasingly expanding, bringing education without any limitations. However, besides the advantages, there exist difficulties from subjective or objective reasons, from the recipient, the transmitter or from the system itself. These difficulties have affected the psychological health of students. When faced with obstacles, students often feel depressed, angry, and stressed. If difficulties are not resolved over the years, they will accumulate and pent up inside students. Furthermore, if in the future when faced with pressure from exams, pressure from family, teachers and friends, it will easily lead to students feeling stuck and depressed. Correctly assessing psychological difficulties and how to deal with them will help students take measures to reduce academic pressure, which is meaningful in both theory and practice.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH